Hogyan kezdje el a fogyást,

0
1085

Próbál lefogyni, de küzd, hogyan lehet kezdeni, és sikeres? A sok fogyás Tanács bombázza Önt minden irányból, nehéz lehet tudni, hol kezdjük, mi működik, és mennyi a teendő. Carter Good, egy kövér veszteség edző több mint 400K Instagram követői, azt mondja, hogy hajtsa végre ezt a hat stratégiát (és tudja, hogy mit beszél, mert ő maga Elveszett 140 font!).Közé tartozik az alacsony-cal zöldségeket a legtöbb étkezés. Egy kis zöldséget, beleértve uborka, zöldek, mint a spenót, gomba, retek, valamint a zellert nagyon alacsony kalória lehet enni egy nagy összeg, anélkül, hogy túlzásba kalória.

Plusz a rost fogja tölteni meg, csökkenti az éhség, így enni kevesebb kalóriát. Tartalmazza karcsúbb fehérje, a legtöbb étkezés: Fogyasztó sovány fehérje, mint például a bőr nélküli csirke mell, pulyka szelet lazac, tofu, bab, quinoa, de sótlan mogyoró fogja kielégíteni az éhség segíteni nő az izom, segít karcsúbb, valamint több tónusú.

A gyümölcs rostot és értékes tápanyagokat biztosít

Tudjuk, hogy a csirke lehet egy kicsit unalmas, így nézd meg ezeket a finom, szórakoztató receptek. Ne egyél gyümölcsöt vagy fehérjét: hagyd ki a perecet, a kekszet, a sütit, a cukorkát, és gondold azt, hogy a rágcsálnivalód a fogyókúrád lyukainak kitöltésére szolgál. A gyümölcs rostokat és értékes tápanyagokat kínál, a fehérje pedig segít tovább kielégíteni. Ne csak azért falj, mert azt hiszed, hogy két óránként enned kell, vagy mert mások nassolnak, hallgasd a tested, és tankold magad, ha kell. A botot, hogy alacsony vagy nulla kalóriatartalmú italok, fűszerek: Üdítő, gyümölcslé, sör, bor.

Akkor adjunk hozzá több száz kalóriát a nap, akkor választhatja a víz (ivóvíz, egész nap gátat éhség), ásványvíz, kávé, tea. Minden evőkanál, szitáló, vagy dunk összeadódik! Hagyd a majonézt, és add hozzá a mustárt. Kezdje gyaloglás több: Kövesse nyomon a lépéseket egy fitness tracker, célja, hogy a 8.000-12000 lépést naponta. További lépések a telefonbeszélgetések közben történő sétáláshoz, az ebédhez való járáshoz, valamint a vacsora utáni sétához. Több struktúra kell? Itt egy gyalogos terv, hogy segítsen a fogyás. Kösd be a cipőd és menj ki.
Kezdje súlyemelés: célja, hogy tartalmazza erő képzés háromszor egy héten.

Nehéz az első héten a fogyás, majd a hangsúly.

Ezek lehetnek rövid ülések, de győződjön meg róla, hogy célozza meg a test minden területén, és használja a különböző típusú berendezések, beleértve a súlyzók, súlyzók, kettlebells, valamint ellenállási sávok. Itt van egy kezdő erő képzés rutin, hogy az első. Összpontosítson integrálására annyi ilyen stratégiák, amennyit csak lehet A következő két hétben. Ne aggódj a szénhidrát, zsír vagy cukor felvágása miatt — ha túl sokat csinálsz egyszerre, akkor kevésbé valószínű, hogy ragaszkodsz hozzá és eredményeket látsz.Carter azt mondja: “ha hosszú listát írsz azokról a dolgokról, amik nem lehetnek, vagy nem kellene, az csak rontaná a kapcsolatodat az étellel.”Lehet, hogy a végén neheztelni fitness és kilépés együtt, és ez nem lesz eredmény. Ahelyett, hogy hihetetlenül korlátozná az étrendjét és a gyakorlatát, dolgozzon az egészséges szokások mindennapi hozzáadásán. Fenntarthatóbb, és ez azt jelenti, hogy hatékonyabban segít elérni a céljaidat.

Próbál lefogyni, de küzd, hogyan lehet kezdeni, és sikeres? A sok fogyás Tanács bombázza Önt minden irányból, nehéz lehet tudni, hol kezdjük, mi működik, és mennyi a teendő. Carter Good, egy kövér veszteség edző több mint 400K Instagram követői, azt mondja, hogy hajtsa végre ezt a hat stratégiát (és tudja, hogy mit beszél, mert ő maga Elveszett 140 font!).Közé tartozik az alacsony-cal zöldségeket a legtöbb étkezés: Egy kis zöldséget, beleértve uborka, zöldek, mint a spenót, gomba, retek, valamint a zellert nagyon alacsony kalória lehet enni egy nagy összeg, anélkül, hogy túlzásba kalória. Plusz a rost fogja tölteni meg, csökkenti az éhség, így enni kevesebb kalóriát.

Egyél rost- és tápanyagokban gazdag ételeket

Tartalmazza karcsúbb fehérje, a legtöbb étkezés: Fogyasztó sovány fehérje, mint például a bőr nélküli csirke mell, pulyka szelet lazac, tofu, bab, quinoa, de sótlan mogyoró fogja kielégíteni az éhség segíteni nő az izom, segít karcsúbb, valamint több tónusú. Tudjuk, hogy a csirke lehet egy kicsit unalmas, így nézd meg ezeket a finom, szórakoztató receptek.
Ne egyél gyümölcsöt vagy fehérjét: hagyd ki a perecet, a kekszet, a sütit, a cukorkát, és gondold azt, hogy a rágcsálnivalód a fogyókúrád lyukainak kitöltésére szolgál.

A gyümölcs rostokat és értékes tápanyagokat kínál, a fehérje pedig segít tovább kielégíteni. Ne csak azért falj, mert azt hiszed, hogy két óránként enned kell, vagy mert mások nassolnak, hallgasd a tested, és tankold magad, ha kell. Kezdje gyaloglás több: Kövesse nyomon a lépéseket egy fitness tracker, célja, hogy a 8.000-12000 lépést naponta. További lépések a telefonbeszélgetések közben történő sétáláshoz, az ebédhez való járáshoz, valamint a vacsora utáni sétához. Több struktúra kell? Itt egy gyalogos terv, hogy segítsen a fogyás. Kösd be a cipődki.Kezdje súlyemelés: célja, hogy tartalmazza erő képzés háromszor egy héten.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here